sonata_in_motion

És un spot? És un curt? És una bobina d´efectes especials? No! És Sonata in Motion! Is it a commercial? Is it a short film? Is it a digital effects showreel? No! It´s Sonata in Motion!

16 d’octubre 2007

Tengo un alien dentro que últimamente sale de paseo...


Per tots és conegut que els nostres esforços i il.lusions de Sonata anaven dirigides cap al Festival en majúscules, l´ART FUTURA. L´any passat no vam arribar a temps i se´ns va passar la convocatòria però aquest any , jo tenia el DVD preparat des de feia mesos. El vaig enviar i fa uns dies es van publicar els seleccionats. Sonata in Motion no estava a la llista i clar, el meu cabreig va ser impressionant...digueu-m´he creguda però estava absolutament segura que Sonata havia d´estar inclosa dins de la secció 3D en España. Sobretot, després de llegir les bases de la convocatòria on es deia de forma clara que es tindrien en compte ( molt en compte ) aquells treballs d´imatge real amb FX 3D...
Bé, Sonata no estava a la llista de seleccionats i el Josep Antoni i jo estàvem molts tristos...llavors, va començar a moure´s l´alien que porto a dins.
Un cop passat el cabreig i amb el cap fred vaig començar a investigar els seleccionats...i oh! sorpresa!
Tadeo Jones...Pocoyó...uhmmm...
Vaig decidir escriure una carta, entre el meu alien i la Teniente Ripley del Josep Antoni, a la coordinadora de l´Art Futura per a que m´expliqués quin criteri de selecció s´havia fet servir ( per tenir-ho en compte d´altres anys). I també per preguntar-li com ho havíem de fer per poder participar en el Resfest, un dels festivals d´Art digital més importants del món. Si estàs seleccionat a l´Art Futura entres directament però com que no era el cas de Sonata....no sabia com fer-ho. També li vaig enviar un link on es pot visualitzar Sonata...no sé, a vegades la meva intuició em xiva cosetes...

Doncs, bé. La mateixa tarda vaig rebre un mail de la coordinadora dient-me que s´havia pres la llibertad d´incloure Sonata al llistat de curtmetratges seleccionats per al Resfest. yoohooo! i que a més a més, ens feia una acreditació especial per a l´Art Futura. Ah, i que ens volia conéixer!!

Tenint en compte tot això, el primer que em ve a la ment és:

1. el jurat no s´havia mirat el nostre DVD.
2. el jurat està comprat.
3. si ets de provincies...lo tienes claro.
4. si no tens amics dins del mundillo...repeteixo la frase anterior.



Las chicas buenas van al cielo y las malas a todas partes.
Apa!
a triomfar!