sonata_in_motion

És un spot? És un curt? És una bobina d´efectes especials? No! És Sonata in Motion! Is it a commercial? Is it a short film? Is it a digital effects showreel? No! It´s Sonata in Motion!

09 d’octubre 2007

som com l´Amenábar, no copiem fem homenatges!!


Abans de marxar de vacances d´estiu , a la tv on treballo , em van proposar fer les cortinetes promocionals de la cadena. Como sirvo para un roto y para un descosido...vaig dir que si, ficant però, una única condició. Volia el nou mac Pro híbrid amb pantalla panoràmica de 20 polzades. Va costar...molt...molt... però al final ,el van comprar. 4000 €!!!
Vaig anar de vacances i al tornar...acció que ens honora ( no només a mi, sino també al Josep Antoni )...perquè estàvem de vacances... vaig portar la promo de la cadena acabada.
La promo està basada en el famós anunci de Sony Bravia ( el bo. El de les pilotetes que cauen per un carrer de San Francisco )
La majoria dels planos es van capturar amb una càmera de fotos domèstica, cap a les 7 del matí, en un carrer de Lleida. Després els vaig corregir de color i vaig borrar les persones que s´havien colat a la foto. Els elements 3D ( els va fer el Josep Antoni, perquè jo de 3D no en tinc ni idea !! ) es van simular amb partícules i renderitzats amb Vray. El Josep Antoni va fer la postproducció i composició amb Combustion i com no, jo vaig fer les màscares a manopla!


http://www.youtube.com/watch?v=nmf30fwfmX4

1 Comments:

At dimecres, 07 de novembre, 2007, Blogger Carlitos Marro said...

Molt espectacular. Friso per veure la segona part, quant els logos continuen el seu itinerari fins a Rambla Ferran on tomben a la dreta fins a la seu de Lleida TV on es claven repetidament en el cos infecte de cert personatge.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home