sonata_in_motion

És un spot? És un curt? És una bobina d´efectes especials? No! És Sonata in Motion! Is it a commercial? Is it a short film? Is it a digital effects showreel? No! It´s Sonata in Motion!

17 de setembre 2007

nunca digas, nunca jamás



Dissabte vam anar a l´entrega de premis del festival Baumann de Terassa on Sonata in Motion havia guanyat el primer premi dins de la secció de videocreació. Nosaltres només vam fer aquesta foto però a la web oficial www.festivalbaumann.com se´n penjaran més. Estàvem molt guapos, sobretot el Josep Antoni...que portava una camisa del David Delfín, regalito de la menda lerenda...jo anava amb el meu vestit japomanga i clar, semblàvem uns veritables videoartistes...jijiji
M´havia preparat una performance...

però al final, no em vaig atrevir a fer-la...
M´explico. Portar a sota del vestit la samarreta VIDEOARTISTAS, NO GRACIAS i obrir-me´l després del meu discurs....

sóc una cagada!! ;)

3 Comments:

At dimarts, 18 de setembre, 2007, Blogger Laura said...

uala!!!! qué fuerte, hacía tanto tiempo que no pasaba.... pero qué le has hecho al pobreeeee!!!!!!!

 
At dimarts, 18 de setembre, 2007, Blogger chopinina said...

M´he canviat de nòvio....ara és el Fincher!!!

 
At dimarts, 18 de setembre, 2007, Anonymous Anònim said...

Uhmm Fincher, so sexy.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home