sonata_in_motion

És un spot? És un curt? És una bobina d´efectes especials? No! És Sonata in Motion! Is it a commercial? Is it a short film? Is it a digital effects showreel? No! It´s Sonata in Motion!

22 de novembre 2007

New Born Sonata


tot semblava acabat per al nostre curtmetratge Sonata in Motion. Però dimecres passat va ressorgir de les seves cendres com si d´una au fènix es tractés.
Sonata in Motion ha guanyat el "premio especial del Jurado ayuntamiento de Madrid al mejor cortometraje" dins de la semana de cine experimental de la comunidad de Madrid.
Traducció monetària: 6000 €!!!!


La meva pregunta és: si el premi és del ayuntamiento de Madrid vol dir que el Ruiz Gallardón ens entregarà el premi ? O serà la Botella ? fa dos dies que no dormo pensant en la resposta!! Això si, la meva padrina sempre em deia allá donde fueres , haz lo que vieres. Per si de cas, jo ja tinc la bufanda Burberry.
-.-!

Ara mateix, el Josep Antoni i jo som com el tio Gilito McPato i estem nedant en la nostra piscina plena d´euros...
No per molt temps, perquè els diners del premi ja estan hipotecats per al nostre següent curt....que serà la bomba!

3 Comments:

At dimarts, 04 de desembre, 2007, Blogger Carlitos Marro said...

Ara, a més, en cauen 12.000 més! Em sembla genial el dibuix del tio Gilito i ara encara més adient.
Penseu a rentar-vos bé les orelles després que sempre queda algun euro amagat ;^)

MOLTES FELICITATS

 
At dijous, 06 de desembre, 2007, Blogger Carlitos Marro said...

Oju! i per unanimidat del juradu, eh!
Laia Gil Premiada

 
At dijous, 06 de desembre, 2007, Anonymous Anònim said...

Soy Nacho!
Enhorabuena!
La verdad es que vi el corto al instante. Estoy bastante impresionado. Os haría mil preguntas, y de hecho os las hubiese hecho si hubiéseis atravesado el pasillo de nuevo. No sé qué decir. Es un trabajo impresionante e inteligente. Es frecuente toparse con muestras de lo uno y lo otro. Pero en un sólo punto no tanto.
De nuevo, enhorabuena.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home