sonata_in_motion

És un spot? És un curt? És una bobina d´efectes especials? No! És Sonata in Motion! Is it a commercial? Is it a short film? Is it a digital effects showreel? No! It´s Sonata in Motion!

26 de març 2007

Get Milk!!! Jo no....


El Sr. Stephen King va crear un nou terror nocturn en els nens de la meva generació amb a la seva novel.la "It" i la posterior adaptació al cinema. Després de la pel.lícula, moltíssima gent va agafar una por irracional al pallassos, jo no. Digueu-me estranya, però a mi els pallassos mai m´ha fet por però el Sr. King és el responsable d´una de les meves pors més curioses ( fins i tot, podríem dir tontes ) odio els passadissos, sobretot, els passadissos d´hotel amb les parets emmoquetades...suposo que veure "El resplandor " amb 6 anys té conseqüències perdurables per a tota la vida.
Per cert, també odio la llet.

1 Comments:

At dilluns, 26 de març, 2007, Anonymous Anònim said...

Jajaja, i jo el menjar ràpid!
Laura

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home